Pages

Monday, May 7, 2007

mid year F5


Pelajar F5 menduduki peperiksaan pertengahan tahun didewan sekolah .Calon-calon ini diharapkan akan menghasilkan gred purata sekolah 1.64 pada SPM 2007 ..insyaallah .

4 comments:

Unknown said...

saya sebagai salah seorang pelajar f5 merasakan kami batch 0307 akan dapat mencapai gred purata sekolah yg telah ditarget...insyaallah..aminnn.sokongan drpd semua pihak amat2 diharapkan..

Anonymous said...

Saya pun pelajar Form 5 tahun 2007. Harap semua pelajar tinglatan 5 berusaha untuk capai target sekolah malah lebih dari itu. MOZAC boleh!!!

Anonymous said...

walaupun sokongan tidak ditunjukkan secara terang2an..semua kakitangan sekolah,guru2 and student..mengharap pelajar f.5 mendapat keputusan yg cemerlang..demi mengharumkan nama skewl..and untuk spe yg pndang rendah bdak mozac akn diam..go f.5 !!

Miss Humairah Mohd Noor said...

saya doakan semoga batch 0307 dan 0607 mozac akan berjaya mencapai keputusan yg cmrlang dlam SPM yang akn datang..VIVA MUZAFFAR..together we stand...keep the MOZAC flag flying up high...may ALLAH bless us....1.64..amin...sokongan dari guru-guru,adik-adik dan semua yang terlibat amatlah dihargai...