Pages

Terbaik spm 2007



( click untuk keputusan penuh )
(SPM batch 0307)

19 comments:

syahiran_kisas said...

ek eleh...dah amik est...amik la..x yah la nk bezakan...tanpa est...sekolah lain pun amik gak est..

bebudak SMK 11 1A said...

apa masalah syahiran kisas ni..budak kisas memang diajar angkuh dan sombong ke?..kami di sek harian pun tak berlagak macam kau ..menghabiskan duit pembayar cukai je budak SBP ni...

Anonymous said...

anak-anak sekalian, belajarlah menjadi manusia yang berhemah. Sekolah harian atau sbp tetap sekolah yang terbaik yg disediakan oleh kerajaan untuk anak bangsa kita, bangsa Melayu. Kikiskan perasaan yang tidak baik supaya kita sama-sama berjaya untuk agama, bangsa dan negara. Anak-anak semua adalah generasi yang menjadi pelapis dan pemimpin akan datang. Oleh itu, gunakan segala kebolehan dengan bijaksana supaya bangsa melayu terus berjaya seperti bangsa-bangsa lain.

mamacomel said...

Anak-anak sekalian, blog yang disediakan ini dibaca bukan sahaja pelajar tetapi juga para ibubapa. Semoga blog ini bukan sekadar memaparkan perkembangan pelajar dan sekolah tetapi ianya menjadi satu platform untuk para pelajar semua berkomunikasi dengan cara yang berkesan dan berfaedah. Jadilah pelajar yang dapat menyumbang kebaikan kepada sekolah, ibubapa dan negara. Semoga lebih banyak komen yang lebih bernas, berfaedah dipaparkan untuk dibaca dan diteladani oleh pembaca di sini.

Anonymous said...

Happy Birthday Atiqah... Belajar sungguh2...Nanti cikgu belanja ye.

murid tua said...

Assalamualaikum semua..ada x ranking keseluruhan SBP?apa2 pun,tahniah pada semua warga mozac atas kejayaan cemerlang...pelajar cemerlang,muzaffar gemilang!

Anonymous said...

terima kasih kepada cikgu2 yg tlh mendidik kami dri form1 hngga form5.thankx a lot...

Muhammad said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

salam..
cikgu..saya nk tahu rank dlm sbp ekot subjek spm last year..
boleh cikgu masokkn?

RM said...

Dari sejumlah 54 sbp kedudukan mozac
Bio 2 ; fizik 19; math 28; add mth 16;sejarah 29;kimia;27;pend islam 47;est 31,BM 22,BI;24

Anonymous said...

trime kasih cikgu sebab bgitaw ranking subjek2 tersebut...
wahh...bio grand gile..
tolong kirim slm pada sume cikgu bio ye...
terutamanya cikgu yati yg mengajar klas saye...
~ex5alpha

Anonymous said...

bio grand!!!!
thanx ckg2 yg dh ajr kami dlu..
jasa ckg xkn dlupakn smpai ble2..
doakn kejayaan kami pd mse akn dtg..=)

Anonymous said...

salam..
sy ingin komens cket ttg hari anugrah yg bakal tibe..
plajar spm yg dpt 10a sume akn dpt anugrah..
namun sebahagian pelajar yg dpt 10a ini hanya mampu mndpt pointer sbnyk 3.8++..
ade plajar yg hanya mendpt 9a xdpt pegi ke hari anugrah..namun pointer yg mereka dpt lebih tinggi iaitu 3.9++..plajar ini xlayak untuk menghadiri hari anugrah skola..
adakah hanya kerana 1 subjek(est)..
mereka x layak untuk dpt anugrah di skola??
kenapa sistem ranking di skola dulu mengikut pointer dan x ekot bil. a??
biasiswa jpa sendri hanya minta 9 subjek wajib saja..
saya bkn hendak mengkritik atau ape..
saya hanya terasa saya bukanlah pelajar cemerlang yg diiktiraf oleh skola saye sendiri..hanya kerana 1 subjek b3..padahal a1 saye lebih bnyk dan ada pointer 3.9+++...
itu saja yg saye mahu katakn kerana semasa f3 saya x dpt bawa ibubapa saye ke ari anugrah..
saye egt bole bwk ibubapa saye untuk spm..
tetapi ternyata keputusan saye mmg x bgs..xtaw la x bgs ke ape..(>7a1)
saye ingin meminta maaf segala kata yg menyakitkn hati pihak yg berkenaan..
doakn mase dpn saye..amin..

Anonymous said...

btol gak ckap anonymous kat atas...
kecik ati den....
yang dpt 10a tu pon....
yg yg lebih bnyak a2....
is quantity is more important than quality???..

Anonymous said...

btol2..
kite ni padahal lg terror what?
setakat 3 je a1 dye nak watpe??
aku nye beganda2 dari dye r..
kalo xkerana a1 aku yg banyak ni r dpt turonkn gps skola..tol x??skola sendrik x iktirafku..kusedey~~~~
xbagos ke result ku??
same cam anonymous kat ats tu..>7a1..
xgrand ke??hehe..riak plak aku ni ek..
btol2..
is quantity is more important than quality???..
is quantity is more important than quality???..
is quantity is more important than quality???..

Anonymous said...

Perjalanan masih jauh...
yang sudah lepas ,lepaskanlah.
Pelajar yang mendapat cemerlang tetapi tidak mendapat anugerah janganlah mengkritik sekolah. Adakah anda menganggap subjek EST sebagai tidak penting??? Penat lelah para guru yang menagajar subjek EST hanya layak untuk dikritik oleh anda semua???
Hargailah usaha semua guru guru, masih ingatkah nasihat guru guru EST sebelum peperiksaan SPM di Bilik Gerakan???
Adakah anda layak untuk memprotes usaha para pelajar straight A yang memberikan komitmen dalam semua subjek sama rata hanya kerana anda mempunyai lebih banyak A1 dari mereka???
Bersyukurlah kerana anda mendapat lebih banyak A1 daripada menghina dan mengkritik mereka.
Labih banyak anda bersyukur lebih banyak rezeki dilimpahkan daripada Allah s.w.t.
Ingatlah yang perjalanan anda masih jauh..
Terima kasih para cikgu kerana mendidik kami sehingga berjaya!!!

Anonymous said...

okey...
yg lepas tu lepas...
tapi rase saket ati sape yg taw...
sape kate ktrg x bagi komitmen kat est????sape xnk A wo...
k la pe2 pon gudluck ya............

ni_da@are_in said...

korang jangan kembang ar...
prasan....
tak sedau diri...
parasan bagoss...
otak tak center...
biol...
segala gala 'b' ada kat ko....
nak aku snaraikan???????????!!!!!!
ksian ar...
nanti nangis...
dok celah ketiak mak...
ahakzzz.....

Anonymous said...

aku x phm r ape si ni_da@are_in ni ckp.....
ape da....
ko maki sape dowh??