Pages

Sukan Tahunan kali ke 27



Sekolah mengadakan sukan tahunan di Stadium Tun Fatimah Bukit Serindit pada 1 mac sabtu.Walaupun dimulakan agak lewat disebabkan hujan di awal pagi namun semua acara berjalan lancar.Dimulai dengan perarakan masuk rumah sukan diiringi band ,acara larian dan lompatan dimulakan.Sebelum berakhir dengan penyampaian hadiah persembahan setiap rumah menyerikan majlis.Perasmian penutupan dilakukan oleh PPD Melaka Tengah.Johan keseluruhan adalah rumah Syah Bandar yang mengungguli hampir semua kumpulan umur.Tahniah dan syabas untuk semua kerana menjayakan dengan meriahnya sukan sekolah kita.(gambar lain click disini)

9 comments:

Anonymous said...

tahniah rumah syah!!!
bangga la....

Anonymous said...

ala..kenapa gambar rumah temenggung jer..rumah lain nak gak masuk blog isk isk

Anonymous said...

mne gamba rumah lux???
sdh sgh...

Anonymous said...

aik apasal bendahara jadi laksamana????

Anonymous said...

sorry ..dah diperbetulkan...

Anonymous said...

mane gambar apai....

Anonymous said...

masa sukan tahunan ke 7,8,9,10 asyik laksamana dgn temenggung je yg sapu bersih.. ternyata keunggulan mereka lapuk ditelan zaman...(sodom SPM92)

Anonymous said...

dah 17 tahun aku tinggalkan mozac... kpd adik2, teruskan perjuangan... tunaikan tanggungjawab anda sebagai pelajar.

dulu zaman aku... syahbandar sentiasa menghuni tangga terbawah... (bekas rumah syahbandar jugak nie... heheh)

-ajak-
mozac 88-92

h@cker said...

mana budak2 bendahara ni?? nak sprint naik bukit korg sume ni..hehe