Pages

Thursday, September 13, 2007

selamat berpuasa


Selamat menyambut bulan Ramadhan dan bersama-samalah kita menunaikan ibadah puasa dengan rasa syukur akan nikmat Allah .Sila click untuk informasi bulan Ramadhan .




Tahniah juga kepada perlantikan pengawas sekolah pada hari Rabu lalu yang telah disempurnakan oleh Pegawai Pelajaran Daerah Melaka Tengah, En. Yusof bin Ahmad . Harapan kita semoga kumpulan pengawas ini akan membantu dan memberi sumbangan yang berkesan untuk kecemerlangan sekolah .

6 comments:

Anonymous said...

tahniah kepada barisan kepimpinan baru..boleh senaraikan tak nama pengawas baru tu?

Anonymous said...

tahniah kpd barisan kepimpinan pelajar yg baru bg sesi 07/08..dihrpkn, dgn pelantikan yg br ini dpt mnaikkn smula tahap disiplin pelajar2 muzaffar..insyaAllah..

Anonymous said...

Tahniah kpd barisan kepimpinan yang baru tapi satu yang x best nye....mengapa barisan pengawas tu yang tertinggi barisan depan sahaja yg nampak...At least be air to evrybody...berilah kami pandang dan lihat yang lain lain tu atau apa kata letakkan sekeping@ seorang...cam ne...setuju x..please.............

Anonymous said...

tahniah prefect...

m0ge2 kiter dapat maju semaju2 nyer.....

walau ape p0wn yang berlaku...

prefert is the best!!

Anonymous said...

Dan janganlah kamu iri hati terhadap apa yang dikaruniakan Allah kepada sebahagian kamu lebih banyak dari sebahagian yang lain. (Karena) bagi orang laki-laki ada bahagian dari pada apa yang mereka usahakan, dan bagi para wanita (pun) ada bahagian dari apa yang mereka usahakan, dan mohonlah kepada Allah sebagian dari karunia-Nya. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.

Anonymous said...

tahniah barisan kepimpinan pengawas 07/08.. moge sume pelajar same2 menyokong dan bekerja bersame kami demi kecemerlangan muzaffar.. moto terbaru "open mnded lah sikit..."