Pages

Thursday, December 22, 2011

KEPUTUSAN PMR 2011



Hari ini Mozac telah mencapai sejarah sekali lagi kerana keputusan cemerlang PMR. Berikut adalah butirannya GPS meningkat dari 1.05 kepada 1.03. Bilangan pelajar mendapat straight A's pula meningkat dari 89 orang (74.79%) kepada 105 orang (84.68%). Seluruh warga Mozac mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak-pihak yang telah menyumbang kearah kecemerlangan ini. Tahniah dan Syabas.

8 comments:

ghulam's said...

tahniah kepada warga pendidik mozac..dan pelajarnya yang berusaha menaikan nama mozac

missxidi said...

terbaik dlm sejarah mozac nih =)

~ l.a.d.y.b.l.o.o.m ~ said...

congrats Muzaffarians..........

SK Pegoh Blog said...

"Kecemerlangan Dipacu, MOZAC No.1"

Tahniah kepada para pentadbir dan semua guru, especially to Cik Rosnah Osman, PK Pentadbiran yang telah berjaya menerajui MOZAC semasa ketiadaan Tuan Pengetua ketika itu.Tahniah dan TK.

BIEHA BIEBER said...

saya salah seorang pelajar tersebut . sangat bangga dan terharu - Muhammad Hareez Ismail dari 3 Omega .

wanrosaini said...

tahniah kepada tenaga pengajar mozac, ibu bapa dan pelajar diatas usaha gigih tanpa mengenal jemu penat dan lelah serta iringan doa untuk mencapai keputusan cemerlang. semoga keputusan cemerlang ini menjadi dorongan untuk menguatkan keazaman serta memberi kekuatan untuk meneruskan usaha mencapai keputusan lebih cemerlang dalam keputusan SPM tahun 2013.

sleepy boy said...

tahniah muzaffarian...
mozac the best...

Unknown said...

Tahniah kepada para pelajar MOZAC yang mencapai kecemerlangan. Tahniah juga di atas kepimpinan pengetua baru MOZAC yang cemerlang dan kini membawa perubahan. Tahniah kepada seluruh warga MOZAC yang menyokong kepimpinan beliau serta PIBG MOZAC yang banyak berbakti. tahniah! tahniah! tahniah!