Pages

Sunday, October 4, 2009

Permohonan dan Semakan Kemasukan Pelajar Ting. 1 & 4 ke SBP

Permohonan kemasukan pelajar ting 1 bagi lepasan UPSR & ting 4 bagi lepasan PMR ke SBP KPM 2010 telah dibuka mulai 1 September - 15 Oktober 2009.Permohonan dan Semakan boleh dibuat secara online melalui web KPM http://www.moe.my
Pelajar,ibubapa atau pihak sekolah hendaklah mencetak dua salinan permohonan. Salinan pertama diserahkan kepada Guru Besar/Pengetua sekolah masing - masing untuk pengesahan. Manakala salinan kedua diserahkan kepada Pengetua SBP mengikut pilihan.

Sila klik untuk permohonan dan semakan:
1. Tingkatan 1 SBP
2. Tingkatan 4 SBP

9 comments:

Anonymous said...

Kenapa link tak lepas bukak daaa?

nurul said...

saya nk buka link,tapi tak boleh..kenapa ye..tolong hubungi sy semula..06-5561558\017-6651416

Unknown said...

Assalam macam mane ye saya nak mohon untuk ke MOZAC tingkatan 4 bagi tahun 2015 dan syarat-syarat :)

Anonymous said...

knapa x boley buka link?
mohon call saye(0126321215)

Anonymous said...

kenapa tak boleh nak buka link??
mohon telefon saya(0126321215)

Anonymous said...

x boleh buka link,tlg hubungi saya 0132373565

BONJOUR ; said...

kenapa tak boleh buka link ?
mohon hubungi saya 0136310221

Anonymous said...

nah yang baru
https://sst1.moe.gov.my/spat1_mohon/log_masuk.cfm

Anonymous said...

assalamualaikum... saya x dapat masuk link untuk kemaskinikan permohonan. nak masukkan result upsr anak je. kenapa ye? ke pihak sekolah akan direct check result pemohon kat pendidikan?