Pages

Saturday, January 24, 2009

Lawatan SMS Kuching

Pada minggu ini sekolah kita dan SMS Kuching , Sarawak mengadakan program perkongsian bijak dengan penempatan seramai 6 orang pelajar T5 dan 2 orang pelajar T4 beserta 3 guru dan 2 staff di Moz@c. Semua pelajar dan guru berpeluang mengikuti semua siri aktiviti pembelajaran dan pengajaran sejak ketibaan mereka isnin 19 Jan hingga pagi jumaat 23jan .Antara aktiviti yang melibatan mereka adalah pengajaran dan pembelajaran , kegiatan riadah, kokurikulum dan perkongsian aktiviti sistem rumah dan pengawas.Disamping itu pelawat juga bekesempatan dijamu ikan bakar, melawat sekitar ayer keroh, banda hilir, dan persekitaran Melaka .Pada pagi hari jumaat mereka bertolak ke SMS selangor. Harap ketemu lagi di lain kesempatan.

Penutupan minggu silaturrahim pelajar tingkatan satu telah dijalankan pada hari jumaat di dewan sekolah.Sebelum itu semua guru dan pelajar mengikuti perjumpaan mentor Mentee .
Pelajar bercuti seminggu sempena perayaan Tahun Baru China dan akan kembali ke sekolah pada Ahad 1 Feb.
Pelajar juga dibekalkan dengan tawaran mengikuti kursus dan latihan di bawah kebitaraan e-Mozac untuk dibincangkan dengan ibubapa masing-masing .

4 comments:

nurhawa said...

rindu sama kamu..

Anonymous said...

Mozac should do more student exchange not only between SBPs but also other high achievers schools regardless what type it is like the nearless in Malacca, KYS.
We should take their system of learning,teaching and others.
I've visited the school and it is soo excellence till that I felt that Mozac should have done this and that.
Please, 'buang yang keruh,ambil yag jernih'

Anonymous said...

I want to thank "MOZAC's" for nice or should i say wonderfull days i had at their school. eventhough we newly knew, it seems like we have know each other for decade. For all of yu, thanks for help me a lot. this memories,"weeks at MOZAC" will never erase. thank you.... good luck MOZAC :> keep up the spirit. LIfe is once, live it well,live it wise... no excuses find solution....

TWS said...

Bagus blog anda ini. Padat dengan informasi terkini. Syabas!