Pages

Monday, November 10, 2008

Selamat Menduduki SPM

a)Selamat menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia kepada 125 calon sekolah bermula pada 11 Nov 2008. Semoga semua anak didik Mozac akan mendapat semua A.
b)Hari ini dua orang guru Pendidikan Islam melaporkan diri mereka adalah Pn NURSHAFINAS BT YUSOFF dari Baling Kedah dan Cik SITI NURAZMIRA BT YUSSOF dari Tumpat Kelantan. Tahniah dan selamat bertugas dan menjadi warga baru Moz@c.
c)Pada hari Khamis 13 Nov sekolah akan menerima lawatan 13 guru dan pelajar dari Nanyang Girls School Singapore untuk demontrasi debat ala parlimen bermula jam 2 ptg.
d)Minggu ini adalah minggu terakhir persekolahan tahun 2008, pelajar akan mula meninggalkan asrama bermula jam 2 petang pada jumaat 14 Nov untuk cuti akhir tahun sehingga 4 Jan 2009.
e)Sementara itu 3 orang guru akan bertukar iaitu Pn Haniza guru BI bertukar ke JB, Pn Faizahanim guru BI bertukar ke Seremban dan Pn Norazizah guru BM bertukar ke sekolah lain .Selamat berkhidmat ke tempat baru dan jasa puan-puan akan tetap dikenang oleh guru dan pelajar moz@c..
f) Tahniah diucapkan kepada Pn Hamidah kerana diberi perlantikan menjawat jawatan Guru Cemerlang Matematik DG48

1 comment:

eQeEn si rAma2! said...

pn haniza..
used to be my english teacher..
=)

good luck mdm ;)