Pages

Wednesday, September 24, 2008

Tahniah dan Syabas




( berita lain dalam web JPNM)
Tahniah dan syabas kepada pasukan F1 sekolah kerana telah berjaya muncul sebagai Juara Keseluruhan, dan "best manufacturing and sponsorship " bagi pertandingan yang diadakan di D'Village .Pertandingan ini disertai oleh sekolah-sekolah bagi zon selatan anjuran Lenova dan F1 in School .Terima kasih kepada semua guru ,peserta dan semua yang terlibat memberi sumbangan sehingga membuahkan kejayaan .pasukan sekolah terdiri daripada Muhammad Azli Hisyam b. Abd Aziz, Muhammad Faiz b Fo'ad,Muhammad Faqrul Iqbal b. Muslim dan Nur Ain Alia bt Mohd Norsyam

Seramai 32 orang pelajar dari tingkatan 2 Beta mengadakan Majlis berbuka puasa di rumah Seri Kenangan Cheng, Melaka bersama guru pada petang ini .Projek khidmat masyarakat ini atas usaha dan keperihatinan pelajar terhadap warga tua yang kurang bernasib baik .

5 comments:

Anonymous said...

Tahniah dan Syabas! Semoga berjaya di Peringkat Kebangsaan pula nanti. Cantik logo dan background gambar. Unik, anggun dan outstanding. Kepada Ain Alia, jangan risau, Peringkat Kebangsaan nanti PUM sponsor something special ok.

Anonymous said...

Congratulations. You guys did it! Always believe in yourself and always reach for the stars.You have our utmost support and prayers all the way to the top. The English teachers will help you guys in the presentation and editing.

Macam-Macam Ada said...

Tahniah... tahniah... & tahniah pada semua students yang terlibat dgn pertandingan ni. Juga para guru yang memberi tunjuk-ajar pada mereka.

**Saya juga ex-Mozac 85-89**

Anonymous said...

Congrats! You guys make Muzaffarians and ex-mozacs proud..SPM 1992

Anonymous said...

Congratulations u guys.. sorry for the late wish.. we always proud of MOZAC...

batch 0004