Pages

Wednesday, April 9, 2008

Pencapaian dan lawatan



Perhimpunan mingguan sekolah diadakan seperti biasa minggu ini .Antara pengisian acara adalah laporan kejayaan individu dan kumpulan dalam acara silat, olahraga , bolajaring, bolakeranjang, debat bahasa inggeris dan MTQ peringkat kawasan ,negeri dan kebangsaan.
Tahniah untuk semua guru dan pelajar yang berjaya.Unit kaunseling melancarkan kempen SMART dalam berpakaian dengan F2 Omega memperagakan jenis-jenis pakaian di Mozac.
Selain itu unit penilaian mengumumkan senarai nama Principal List ujian 1/08 dan penyampaian sijil oleh Pengetua.

Pada hari Rabu seramai 40 pelajar diiringi Puan Ivy dan Puan Norsinar Suria telah melakukan lawatan sambil belajar ke kilang PROTON di Shah Alam dan Kilang roti High Five sebagai salah satu aktiviti kelas dan kokurikulum pelajar tngkatan tiga .

2 comments:

Anonymous said...

Nama saya sudahpun dibanned dr ruangan kaunselormosac. Pihak berkenaan mempunyai sebab tersendiri. Sy heran apakah aktif dlm ruangan ini menjd kesalahan sdgkan byk lagi nickname lain yang cakap mengarut macam nak gaduh dlm website ini. Sebelum ini sy bangga sebab sekolah menyediakan website utk pelajar guru dan ibubapa berhubung. Tp ternyata website sekolah ini sebenarnya tidak telus dan bukanlah satu penghubung yg baik antara pelajar, ibu bapa dan guru. Apakah pihak guru hanya mahu berita yang baik2 saja diwar-warkan dan berita yang buruk disimpan. Terpulanglah kpd pihak guru.

Anonymous said...

kalau macam ni, buat bodoh sudah. Lantaklah apa nak jadi.