Pages

Sunday, March 23, 2008

Mesyuarat agung Alumni


Mesyuarat Agung tahunan kali ke 17 , tahun 2008 persatuan bekas pelajar Sekolah Menengah Sains Muzaffarsyah Melaka diadakan pada 23 Mac 2008 (Ahad) bermula jam 1000 pagi dibilik gerakan sekolah. Harap maklum.

4 comments:

Anonymous said...

Askm Semua,

Tiap tahun, tahun demi tahun,..inilah muka Abang & Kakak yang sentiasa hadir ke mesyuarat JK Alumni Mozac. Dimanakah perginya generasi PELAPIS ? Generasi yang akan meneruskan perjuangan ExMozac ini. Harapan kami amat tinggi, untuk melihat Mozac kekal berjaya sentiasa.
Marilah wahai adik-adik Mozac, sertailah Alumni Mozac,...

Anonymous said...

Harapan kami warga ExMozac ialah untuk melihat pelbagai aktiviti dapat dianjurkan oleh pihak JK Persatuan Bekas Pelajar. Diharap segala aktiviti dapat dimuat-turunkan dalam laman blog ini dan diwar-warkan kepada semua warga Mozac mahupun ExMozac.
Harapan kami agar ExMozac terus berjuang demi agama, bangsa & negara...

Anonymous said...

Dulu, kini & selamanya,...ExMozac,.Dulu, Kini & Selamanya,..Perjuangan ExMozac masih belum selesai,...

Anonymous said...

Askm kpd Warga ALUMNI Mozac,
Diharap pihak JK ALUMNI dapat mewar-warkan sebarang aktiviti yang dirancang @ telah dirancang kepada warga ExMozac sekalian. Diharapkan juga JK Persatuan dapat LEBIH AKTIF mulai tahun ini dengan membuat perancangan yg lebih teratur. Anyway, we should immitate or copy like MCOBA,..shouldn't we,..see how the Persatuan actively organised their activities. I think ExMozac should seriously consider about this. Thank you.