Pages

Thursday, October 25, 2007

Tahniah dan syabas

Pasukan kuiz alam semulajadi sekolah kita menjuarai kuiz ini diperingkat negeri Melaka dan akan mewakili Melaka diperingkat kebangsaan pada bermula 2 Nov di Universiti Putra Malaysia .Tahniah kepada pasukan bimbingan cikgu Rachel ini.
Keputusannya..... Syabas kerana pasukan Mozac ini memenangi TEMPAT KETIGA KEBANGSAAN dan pelajar bernama ASVIN memenangi Anugerah Perdana peserta lain adalah Sheikh Mohd Faisal dan Wan Afis Hafizi .Terima kasih juga kepada cikgu Husaini yang mengiringi pasukan negeri Melaka

Pasukan F1 sekolah pula akan mewakili negeri Melaka juga ke pertandingan peringkat kebangsaan di Times Square KL pada 30 okt .
Tahniah juga untuk Pengetua sekolah En Baharudin Burhan yang terpilih untuk menyertai kursus profesional cluster school di Universiti Monash Australia selama 2 bulan semoga beliau akan sehat sejahtera dan cemerlang sepanjang berkursus .
Tahniah juga kepada Pn Almarjan yang dikurniakan Pingat Jasa Kebaktian PJK atas sumbangan cemerlangnya dalam aktiviti puteri islam sempena ulang tahun TYT Melaka .

3 comments:

Anonymous said...

congrates....

Anonymous said...

good mozac...i love mozac..

Anonymous said...

Go putri islam MOZAC!!! best!!