Pages

Wednesday, April 3, 2013

Perhimpunan Beruniform Bulanan

Pada hari ini diadakan perhimpunan bulanan untuk unit beruniform. Pemeriksaan perbarisan dilakukan oleh PK HEM En Isa Jani yang seterusnya menyampaikan ucapan berkenaan pencapaian sekolah, disiplin serta sahsiah pelajar.


Minggu ini juga MOZAC menerima 3 orang guru iaitu seorang guru dari SMK Datuk Dol Said, Pn Norsiah Masdar yang juga merupakan PK Pentadbiran yang sedang menjalani kursus "National Professional Qualification Education Leaders(NPQEL). MOZAC juga mendapat seorang guru ganti yg  merupakan guru ganti Bahasa Melayu yang menggantikan Cik Rosnah Osman (PKP MOZAC) yang juga menjalani kursus NPQEL selama 2 minggu  di SBPI Selandar. Bagai sirih pulang ke gagang., Cik Adibah Zawawi yang merupakan bekas pelajar MOZAC 2006, turut menjalani ROSS dalam subjek Fizik.

2 comments:

sayang selasih said...

Terima kasih kerana paparkan wajah saya di blog ini. Oh yer, kursus yang saya ambil ialah NPQEL. "National Professional Qualification Education Leaders." Teruskan memeriahkan serta menghidupkan blog ini.Hanya orang yang rajin dapat meneruskannya.Blog ini selain memberi info, ia juga sebagai maklumam kepada parents tentang aktiviti anak-anak mereka di sini.

Sek. Men. Sains Muzaffar Syah, said...

Tq for your comment..maaf atas kesilapan